share

Valtra samler systematisk inn tilbakemeldinger fra kunder

Valtra samler kontinuerlig inn tilbakemeldinger fra kunder ved hjelp av Net Promoter Score-undersøkelser. NPS-undersøkelser gjennomføres i nesten alle land, og antall land øker stadig. Vanligvis får kjøperen av en ny traktor muligheten til å svare på den første undersøkelsen noen måneder etter mottak av traktoren, og igjen etter cirka ett år.

Tilbakemeldinger fra kunder er gull verdt, og vi bruker dem for å få informasjon ikke bare om våre traktorer, men også om våre forhandlere og tjenester generelt. Ved hjelp av tilbakemeldinger kan våre traktorer og tjenester utvikles ytterligere. Det varmer selvfølgelig også våre hjerter å høre om ting som har vært vellykket. På hele AGCO-nivået økte vår samlede poengsum med 10 prosent fra 2021 til 2022.

Kjøperen av en ny Valtra kan svare på undersøkelsen enten elektronisk på internett eller på et papirskjema som kan sendes inn.

«Forventningene mine var høye, og de ble innfridd perfekt.»
«Smidig, god sikt, sterk hydraulikk, enkel å bruke og mange tilkoblingsmuligheter i forhold til traktorens egenvekt.»
«Traktoren er skreddersydd til gården min.»
«... de ulike funksjonene er enkle å programmere, sterk 3-pkt.løft, enkelt daglig vedlikehold, behagelig girkasse og rimelig forbruk.»
«Flotte forhold i førerhuset.»